Menü

12 Şubat 2014 Çarşamba

RAPUNZEL İÇİN ONAY VERDİM

             Daha önce gelen rapunzel saç bakım ürününü paylaşmıştım sizinle,kullandım ürünü fakat yazmaya vakit bulamamıştım.
                             
                           




                   Ürünü çok beğendim.saçlarınızı normal yıkıyorsunuz şampuanla duruladıktan sonra rapunzeli saçınıza sürüp 10-15 dk beklettikten sonra duruluyorsunuz.Benim saçlarım dalgalı ve epey sık.Oyüzden taranması baya güç oluyor,ilk denememde saçlarım sanki önceden taranmış gibi çok kolay açıldı ve ipek gibi yumuşacık oldu.
                       
                         
                      Yıkadıktan hemen sonra çektim.Epey parlak duruyor saçlarım.

                                   
                     Buda sonraki halim. Kabarmasını da azalttı sanki

       Saçlarım uzun olduğu için iki sefer anca kullanabildim . Ama kullanmak istediğim ürünler arasına girdi şimdiden.Tavsiye ederim kullanmanızı.

          Mutlu haftalar.....
                         

1 yorum: